söndag 20 september 2009

Long Time ago.... =)





Till att börja med så fyller jag 18år idag =)
(BULLSHIT) haha,, nej då,, jag fyller 22år... eller kanske 27 =/ hmm what ever... GRATTIS TILL MIG !!!!

De andra, Grattis Camilla till Cazper =) jordens sötaste som ligger här brevid mig =)

De tredje, jag älskar min Camilla <3 sötnos !!!!

De fjärde, börjar bli uttjatat med andra, tredje osv.... så därför kör vi vidare.. =)

De femte elementet är en mycket bra film =)

De sjätte, nu ska jag mysa ner mig i soffan och mysa vidare med älsklingen och Pyret till Prison Break.

Och JA, jag ska börja blogga lite mer oftare nu =) hade faktiskt glömt bort mitt lösenord som var pajastönten så nu skrev jag ner det så jag kommer ihåg det till nästa gång bara =)

På återseendeeeeeeee allllll Fucker´s......