lördag 31 januari 2009

.: Grattis Johan :.


Grattis broder, hoppas ni två får det trevligt ikväll..

och tack för en trevlig dag med smörgåstårta, kaffet, tuva, och sällskapet =)

Var ett tag sen jag blogga, har hänt en hel del sen sist..

Efter mängder med tjat så har jag bla skaffat Facebook, japp ni hörde rätt =)

köpt ny mobil oxå.. mycket nöjd.. Lg ku990 grym kameramobil med heltouch 5/5
bilen har fått sig en värdering av bolaget oxå,, först var det prat om inlösning pga för dyra skador, nu prat om ev lagning.. vette fan vad dom håller på med.. =/ suck suck..

finns mer att skriva oxå, men orkar inte skriva mer just nu,, ska lägga mig ner med ett nytt avsnitt av the dudesons iställe, så får jag skriva lite mer sen iställe när jag är lite piggare =)

på återseende...

Inga kommentarer: