tisdag 20 januari 2009

Underbara Tisdag =)


Bilen har varit inne på skadereglering idag, inväntar offert på kostnaderna.. hmmm =/
förrutom det kom på jobbet i morse logga in i systemet och luta mig bakåt i stolen med en kaffe i handen.. härligt !! =)

40min kvar sen lunch, har ju ett gäng matlådor att krubba efter efter helgens matlagning =) hehe..

Rederiet noja har både jag, henny och syster fått, är inne på säsong 8 tror ja det var, går undan =) bara 230 avsnitt kvar =/


MondayBar Spring Break 2009 Presents "Armin Van Buuren" 12-13Mars.

Biljetterna bokad och klar =) ska bli så jävla underbart, längtar tills man får träffa dig igen ;)


Från det ena till det andra så är det
nu klart och bestämt, jag ska flytta =)
one word for that > SKÖNT <

rensa alla minnen och börja på ny kula.. (ironiskt va) =)

Dumma jag tacka nej till jobb på Silja galaxy, men drog iväg en anmälan till partybåten Cinderella iställe =)
kan bli skojigt värre där oxå.. hehe..

jippie Norsk samtal.. hmm.. =/ Later..

.: Peter Holmberg :.

Inga kommentarer: