söndag 21 februari 2010

.: Full fart :.

Söndagen här igen och denna vecka har verkligen rullat på fortare än vad jag trodde...
Går fort när man kul =) =) =)

Renoveringen nästan helt klar, lite små fix här och där men inte mycket kvar att göra =)
påbörjade städningen nu ikväll... skönt =)

Under veckan får man svaret över sin framtid, tror aldrig jag varit så nervös inför ett svar som detta... men kommer nog gå bra, får tänka positivt =)

Trevligt i fredags man blir lika överraskad varje gång, trevligt trevligt måste göra det fler gånger ;) ;) ;)

nej nu orkar jag inte skriva nå mer trots att jag har massor att berätta, toktrött är bara förnamnet..

bloggar mer imorgon om jag hinner...

Natti natt !!!!


.: Haven appears with deceitful light and angst follow soon.
She's not welcome here no more, you have to walk on through.
Bad dreams haunting the frozen nights, all I can do.
Longing for a home :.

Inga kommentarer: