tisdag 16 februari 2010

.: såååååååå trött :.

Inte långt kvar för nedräkningen, men vad spelar det för roll när grannarna på andra festar järnet och tvinga hit Polisen som får jobba övertid så vi skattebetalarna får betala skiten..
Aprå på skit så finns det mycket sånt på våran planet, en del säger att det är skit andra guld för bibränsle. jag skiter i vilket....
fastnat för en grym låt på tuben, som spelas 2 gånger per dag för jag ansåg att en gång var för lite och 3 gånger kunde bli lite tjatig....
Men vad spelar det ändå för roll då jag är en tjatig person som enbart bara gnäller och inte gör det minsta rätta, inte ens komma på vad man ska skriva för nånting heller...
Tar godis påse nu och röker en nattcigg som sedan kommer bli en morgon cigg dagen efter för igår så rökte jag faktiskt en natt cigg.....
Ja just det måste dricka ut glaset oxå =)
Imorgon blir det................... elller ?
Sånt som märks, om tiden dvs ger mig den möjligheten att få den tid jag behöver.....
Nej nu var det här tjatigt och jobbigt...
Nu blir jag oseriös iställe och hoppar in i duschen iställe..
70% klart 30% påbörjat ny deadline: Lördag (dvs 6dagar försenat) pics kommer kanske upp annars slira ut på hemnet.se för i still don´t give a fuck to make history about this shit...
Natti natt !!!!!!!!!!!!!
Min framtid är inte skriven ännu...
Men en sak vet jag redan,
du kommer då verkligen inte vara med i den !!

Inga kommentarer: