söndag 10 maj 2009

.: Bakisdag :.

Idag har jag inte gjort mycket...
Sovit, sovit och till frukost grilla jag ihop en stor talltik med kött och vitlöks kroketer (tror jag det stavas) efter det har jag bara hinkat i mig vatten och mera vatten =)

Film har det oxå blivit, Hem dyra hem (Tom hanks) alltid lika rolig att se haha..
samt Into The Blue (paul walker och jessica alba :P)

Nu så får jag smeta i nån annan film att somna till sen en ny arbetsdag i morgon och några timmar efter jobbet blir det att fortsätta på den ultimata åpeln :D

Sjukt roligt igår, förfest hos kilhman med micke, mirja, janita och emilia, dock så varade finnarna där i typ 5min :S (fråga mig inte varför) men men hade minst lika skoj ändå..

Därefter stadt och mera fest..

Rock N Roll And Sleep Tight !!! \o/

Inga kommentarer: