fredag 8 maj 2009

.: Helg Helg :.


Som jag skrev i förra inlägget mängder med bilder och detta är en lite blick på hur långt jag har kommit..

En iskall lapin i min hand ska slänga mig i duschen nu sen på med stekar kläderna =)

Glida runt lite och kolla på fester här och var... men först Gods Kitchen och snutta i mig lite bira..


Imorgon blir det det sista på bilen har jag planerat sen är det rock n roll för lack typ..

tillåter vädret oxå blir det grillning som fan kan jag lova.. dock utan öl.. =)

Sen har jag inte mycket planerat, men det brukar komma som det kommer =)

Jordens underbaraste Tuva bara växer och växer, pratar och pratar =) så jäkla underbart att få uppleva nå sådant.. Tänk om man själv hade en liten.... =(

Längtar till imorgon så får jag träffa henne igen med johan & Ullis..


Tur att du blev glad över sms:et jag skicka trots noll reaktion ifrån dig... =/

Men jag älskar dig ändå <3
Hoppas jag får träffa dig oxå i morgon..

hmmm...

Nu blir det duschen sen bort ifrån denna data...

återseende...



.: Kom ihåg vad jag har sagt att du kan tänka på :.

Inga kommentarer: