onsdag 6 maj 2009

.: Det var ju ett tag sen sist :.



Jepp som topic lyder så var det ju ett tag sen sist jag blogga, har inte haft tid med mycket nu på sistonde, men men ska bli ändring på det med, från och med nu ska jag börja engagera mig i mig själv och vad jag vill göra...

till att börja med så vart jag en lycklig opel ägare igen till min gamla spis maksin med tung 6:a =)

tråkigt nog att det var typ en annan bil man köpte än man sålde för nästan 6månader sen..

Sjukt hur folk kan missköta en bil egentligen (pedantvarning kanske)

men men den kommer bli grymare och snyggare än förr...

STORA PLANER för den =) ohh jaa...

och redan påbörjat oxå =)

Har mängder med bilder men slänger upp vid ett annat tillfälle, blir så mycket trevligare då =)

Tills vidare så lägger jag upp bilden på den innan jag sålde den första gången...

(Invecklat förklarat)

Nu ska jag glida i drömmarnas täcke och njuta av det sista på filmen "Against the dark" lite "I´m a legend" stuk..typ..

Men nog om dig... =)

Natti natt !!!!

Inga kommentarer: